ေၾကျငာျခင္း..

အခုမႏၱေလးမွာေရာက္ေနပါတယ္..မၾကာခင္blog ျပန္ေရးဖို ့ရွိပါသည္။

Donation from International students and workers from Malaysia via by Monestary

ကြ်န္ေတာ္အၾကိဳက္ဆံုးသီခ်င္း

Monday, March 24, 2008

အိမ္မက္ေတြေလလည္၍ ေခြး၀မ္းသာေသာ္..

မနက္ေစာေစာပဲရွိအုန္းမယ္..ဘာေရာင္နီကိုမွ မၾကိဳလင့္တဲ့ေန ့ေပါ့..အိပ္ေနလိုက္
တာ နာရီေတြဘယ္ဆီခုန္ေပါက္လို ့ မသိ..အသံတခုၾကားရတယ္..ဆဲလဲေလးမ်ားေလႏွင့္
အတူပြတ္တိုက္ ရိုက္သလိုလို..ကြ်န္ေတာ္ပဲ သာယာေတးသြားကို နစ္ေျမာမိသလိုလို..ဒိန္း
တလိန္းနက္၀င္ေရာက္ပူးတာလား..

သူမ ။ ။ ကို..အိပ္ပုပ္ၾကီးလိုက္တာ ထေတာ့ေလ...

အိပ္မွဳန္စုတ္ဖြားနဲ ့..
ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခ်စ္ ကိုယ့္ဆီလာတယ္ေနာ္..

သူမ ။ ။ ဘာလဲမလာရဘူးလား..ဒီေန ့ဘာေန ့လဲသိလား...

ကြ်န္ေတာ္သူမ မသိေအာင္ ျပကၡဒိန္ကိုၾကည့္လိုက္တယ္ ပထမဆံုးေန ့April ...

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ဟုတ္သားပဲ ခ်စ္ရယ္..Anniversary ပဲ.. ( ) ႏွစ္ေတာင္ျပည့္ျပီေနာ္..

သူမ ။ ။ မနက္ ၁၂ နာရီက ဖုန္းမဆက္လို ့..လိုက္လာရတာ..ေမ့ေနျပီလားလို ့..

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ မေမ ့ဘူး ခ်စ္ ကို အေႏွာက္အယွက္ျဖစ္မွာစိုးလို ့..ကဲလာ ကိတ္မုန္ ့
သြား၀ယ္မယ္..ေစ်း၀ယ္ထြက္ရင္း တခုခုစားမယ္..ေလာေလာဆယ္
ဘုရားမွာဆုေတာင္းမယ္..

သူမ ။ ။ ဘာကို ဆုေတာင္းမွာလဲ?

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ကိုယ္တုိ ့အခ်စ္ေတြ ဒီေန ့က စျပီး ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာတိုင္ေအာင္ေလ..
ျပီးေတာ့ကိုယ္လြမ္းခဲ့တဲ့ေန ့ေတြအေၾကာင္းေျပာမယ္..ဘယ္ေလာက္
ခ်စ္ကို ကိုယ္ေတြ ့ခ်င္ေၾကာင္း..ျပီးေတာ့ ကိုယ္ဒီအခန္းေလးမွာ တ
ေယာက္ထဲမေနခ်င္ေတာ့ဘူး..စကားေျပာမယ့္သူဆိုလို ့ online ပဲ
ရွိတာ...ေခြးေလးလဲေသသြားျပီ..ယုန္ေလးလဲသူမ်ားယူသြားျပီ..
ကိုယ္ ခ်စ္ကို ေမ်ွာ္ေနတာၾကာျပီေလ..

ကြ်န္ေတာ္ေျပာတဲ့ စကားတိုင္းကို ေလးေလးနက္နက္နားေထာင္ျပီး ကြ်န္ေတာ့ကို
သူမ ၾကည့္ေနေလရဲ ့...

သူမ ။ ။ ကို..ဒီေန ့က ဘာေန ့လဲ

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ ခ်စ္နဲ ့ကိုယ္နဲ ့Anniversary ေလ..

သူမ ။ ။ မဟုတ္ေသးဘူး ..ဘယ္ႏွရက္ေန ့လဲ..ဘယ္လလဲ..

ကြ်န္ေတာ္ ။ ။ April 1 ရက္ေန ့ေလ..ဘာျဖစ္လို ့လဲ..

သူမ ။ ။ April fool ဆိုတာကိုသိလား?...


"ဧပရယ္ ေျပာ Anniversary
ေသဖြယ္ေသာ တရံတခါဆီ သို ့..
ေျဖမဆယ္ေသာ အသံ လာရာဆီ ၌
ေၾကြလြယ္ေသာ ကံၾကမၼာသည္ ေစာင့္ႏွင့္၏...."

ကြ်န္ေတာ္ ရုတ္တရက္လန္ ့ႏိုးသြားတယ္..ဟုတ္တယ္ ဒါဟာအိမ္မက္ပါ..ကြ်န္
ေတာ္ ညက ဘုရားမရွိခုိးပဲအိပ္မိတာျဖစ္မယ္..ကြ်န္ေတာ္ေရ ထေသာက္လိုက္တယ္..
အခ်ိန္ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ မနက္ ၅ နာရီပါ..ကြ်န္ေတာ္ ေဘးမွာ လရိပ္ေလးတခုျဖာ
ဆင္းဆဲ..ဘုရားထရွိခိုးျပီးဆုေတာင္းသာဓုေျခြလိုက္တယ္..ဘာဆုေတာင္းလဲဆိုတာ
ေတာ့ဗ်ာ............







စိတ္ကူးမ်ားသာ ခ်မ္းသာေသာ..

Blank Paper..